perjantai 28. joulukuuta 2012

Nopeat syövät hitaat, eväät, mitä

Onneks osaan olla nopea ja omatoiminen, juuri kun olin tilaamassa itelleni vihdoin ja viimein haaveilemaani OnePieceä, eikös ne myyty nenän eestä loppuun. :D Ilmotti vaan et "This page does not exist." Just niin mun tuuria... No, toivottavasti niitä tulee pian lisää! Kymmenen prosentin alennus tuskin on enää sillon sitten voimassa, mutta mulla on omat alennukset. Voisinkin maanantaina käydä jossain Helsingin liikkeessä kokeilemassa että mikä koko on paras. Oon kovasti sitä mieltä, että S se on, mutta voishan sitä vielä varuiks tarkistaa kun aikaakin varmaan siihen tilaukseen nyt on. Voisin näillä säästyneillä rahoilla ostaakkin sitten jo liput ensi kesän Summer Soundiin. Lässyti lässyti mitäs muuta.

we ♥ it

Ajoin keskiviikkona vihdoinsta viimein ekaa kertaa yksin autolla. Tais olla roska-autokuskilla hauskaa kattella, kun sammutin ajopelini varmaan kolmesti meidän pihan eteen. En meinannu (taaskaan) päästä sitä rinnettä ylös, mutta eipä se mitään, mulla ainakin oli tosi hauskaa ja hihittelin vaan itekseni. Sitten kun vihdoin pääsin liikkeelle, eikös radiossa ala soimaan SHM:n Don't You Worry Child. Oli siinä ihan liikuttumisen hetkiä havaittavissa.
Syy, miksi ylipäätään lähdin yksin liikenteeseen oli Heini, jolle juttelin jouluaattona ensimmäistä kertaa varmaan kolmeen vuoteen! ♥ Mun ainoa aattona saatu joululahja olikin siinä. Sovittiin sitten Heinin kanssa, että suunnataan leffaan kattomaan Viisi legendaa ja se oli aivan ihana elokuva. Lopusta en tosin tykännyt, sen ois voinut päättää paljon fiksumminkin. Lisäksi, jos saat pusun EI ANTAJALLE ANNETA TURPAAN ainakaan lastenelokuvissa. Hyi tontut, näytitte pahaa esimerkkiä. Lisäksi ennen leffaa nähtiin Annaa ja selvittiin Jyväskeskuksen palohälytyksestä tuntia ennen elokuvan alkua. Muuten Jyväskylä olikin aivan kuolleen näköinen ja kylmä paikka.

Torstaina näin sitten pitkästä aikaa keskisuomiystäviäni, Emmaa ja Lottaa. Oi että oli ihana porista ja syödä hyvää kakkua. Näitä pieniä riemuja riittää.

Uudeksi vuodeksi suuntaankin taas vaihteeksi Helsinkiin, Yassun luo Ellan kanssa. Tulee varmasti aika vauhdikas vuodenvaihde.

Perjantain ratoksi Nausen tässä kuussa virallisesti julkaisemaa settiä. Kuulostaa niin hyvältä.


Toivottavasti Teillä oli mukavat joulun pyhät ja saitte ihania lahjoja, isoja tai pieniä. Nauttikaa viimeisitä tämän vuoden päivistä!

5 kommenttia:

  1. MIITÄÄ etteks te tuu lammille D: ja mä en oo taaskaa kuullu mitää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitää eikö kukaan oo kertonu??? :o Hmph! Mulla oli kolme (tai oikeestaa neljä, kotia ei lasketa oikeesti) vaihtoehtoo mihin meen (Seinäjoki, Helsinki, Rautalampi) ja valitsin niistä kaikkein hämmentävimmän vaihtoehdon.

      Poista
    2. Mulle ei oo kukaan puhunu mitään :(. Oon vaan ihan onnellisesti ajatellu et kaikki kaverit tulee tänne ja sit vietetään kiva uusvuos yhessä :(. Vittu.

      Poista
    3. Musta tuntuu et porukka on tosi hajallaan tänä uutena vuotena...

      Poista
  2. ^ Musta kanssa.. Ite oon Seinäjoella. Wait a second, what??

    VastaaPoista